Uw browser is verouderd!

Uw browser moet geüpdate worden om Bizline goed te kunnen weergeven.

Nu updaten

×

Wilt u een artikel terugbrengen?
Heeft u een technische vraag?

U vindt hier wat u moet doen voor de retouren van uw BizLine producten.

1

Ga met het terug te brengen product en uw aankoopbewijs naar de dichtstbijzijnde verkooppunt van de Rexel vestiging bij u in de buurt. .

2

Vraag de verkoper aan de balie voor inlichtingen en vul samen met hem het "verzoek voor RMA" in.

Vermeld de referenties van het product, de reden voor de retour en of het product in gebruik is genomen. .

3

Wij zorgen voor de rest! De Rexel verkoper zal, zodra het BizLine Kwaliteitsteam een analyse heeft gedaan, contact met u opnemen en een voorstel doen van uw retour.

Voor restitutie of een artikel om te ruilen, gelieve contact op te nemen met uw verkooppunt van de Rexel groep of zoek het het dichtstbijzijnde adres in de rubriek VERKOOPPUNTEN. 

LET OP: Vergeet niet uw aankoopbewijs aan uw vestiging te tonen wanneer u uw product terugbrengt.

offre_visuel